Skip to main content
Skip header

Thesis

ZAHRADNÍČKOVÁ, Pavla. Vliv YouTuberů na chování studentů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2018. [Detail]
VYHLÍDALOVÁ, Monika. Typologie zákazníků free-to-play her. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2018. [Detail]
BARTONÍKOVÁ, Denisa. Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. [Detail]
TEICHMANNOVÁ, Aneta. Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. [Detail]
BREUEROVÁ, Veronika. Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. [Detail]
KOVÁČOVÁ, Denisa. Mezinárodní srovnání postojů generace Y ke kvalitě a značkám kvality potravin. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. [Detail]
HORÁKOVÁ, Julie. Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. [Detail]
FRGALOVÁ, Kateřina. Mezinárodní srovnání postojů generace Y k původu potravin. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. [Detail]
ŠUGRA, Martin. Relationship Marketing in Video Game Industry. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2016. [Detail]
PREŠNAJDEROVÁ, Tereza. Determinace faktorů kariérového rozhodovacího procesu studentů metodou strukturního modelování. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. [Detail]
DOBEŠOVÁ, Zuzana. Typologie chování spotřebitelů na trhu parfémů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. [Detail]
CHUCHROVÁ, Kateřina. Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. [Detail]
ŠAFÁŘOVÁ, Kateřina. Analýza postojů na trhu s farmaceutickými produkty. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2013. [Detail]
HOĎÁKOVÁ, Martina. Identifikace faktorů nákupního chování při nákupu jazykových vzdělávacích služeb. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2013. [Detail]
VALOŠEK, Jan. Testování použitelnosti internetových stránek vzdělávacích institucí. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2011. [Detail]
POLÁKOVÁ, Kamila. Význam Factory Outlet Center jako alternativní formy distribuce. Ostrava: Vysoká škola báňská-Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2007. [Detail]
BARÁNEK, Petr. Vliv tržního prostoru na internacionalizační proces malých a středních firem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2005. [Detail]
MERENDA, Miroslav. Aplikace fraktálních struktur v podmínkách hutního podniku. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. Podpora podnikání z fondů EU v kontextu ochrany hospodářské soutěže. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004. [Detail]
KOZEL, Roman. Uplatnění absolventů EkF VŠB-TU Ostrava na trhu práce. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Aktuální problémy procesního řízení nákupu v českých podnicích. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Vybrané aspekty uplatnění Internetu v marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. Důsledky vstupu podnikatelské sféry Moravskoslezského regionu do Evropské unie s důrazem na volbu marketingové strategie. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. [Detail]