KAUEROVÁ, Lenka, Markéta ZAJAROŠOVÁ and Roman KOZEL.
Mezinárodní marketing. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. ISBN 978-80-248-3671-3.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka.
Product Management. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2013. ISBN 978-80-248-3070-4.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka.
Marketingové pojetí výrobku a komunikace: Testování výrobku. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2007. ISBN 978-80-248-1341-7.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch, Eva HVIZDOVÁ and Jana NIMRRICHTEROVÁ.
Základy marketingu. Prešov: Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka and Milada MARHOUNOVÁ.
Marketingové pojetí výrobku a komunikace (Sylaby). Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0780-7.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka and Milada MARHOUNOVÁ.
Marketingové pojetí značky. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0934-6.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch.
Business marketing. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2004. ISBN 80-7329-058-8.
[Detail] KAUEROVA, Lenka, Šárka VILAMOVÁ and Jakub VANĚK.
Vybraná problematika z mezinárodního marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0261-9.
[Detail] STEINOVÁ, Martina.
E-marketing Průvodce studiem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0363-1.
[Detail] STEINOVÁ, Martina, Miluše HLUCHNÍKOVÁ and PŘÁDKA.
E-marketing II. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0351-8.
[Detail] STEINOVÁ, Martina, Roman KOZEL and PŘÁDKA.
E-marketing I. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0350-X.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch.
Marketingové řízení. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-048-0.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch.
Sylaby z Business marketingu. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-024-3.
[Detail] KOZEL, Roman and Petr BARÁNEK.
Marketingový výzkum. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003. ISBN 80-248- 0373-9.
[Detail] KOZEL, Roman.
Marketingové prostředí a jeho analýza. Frýdek-Místek: Euro Service Group, 2003.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch.
Příklady a případové studie z marketingového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-67-0.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch.
Sylaby z markeitngového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-66-2.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie.
Regulace zásob v podmínkách krizového managementu. Praha1999. 77-91 p. ISSN 1212-3951.
[Detail] SVOBODOVÁ, Hana.
Hodnoty a postoje vysokoškolské mládeže studující ekonomické obory. Čelákovice: CMC Čelákovice, 1995.
[Detail]