SEIFRIEDOVÁ, Katarína. Tvorba faktorov vplyvu referenčných skupín na divadelnom trhu v Českej republike.
Acta academica karviniensia. 2020,
2019(4), p. 60-71. ISSN 1212-415X.
[Detail] SADÍLEK, Tomáš. Utilization of Customer Satisfaction Measurement in Czech Tourism.
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2014,
63(5), p. 1729-1737. ISSN 1211-8516.
[Detail] ZAJAROŠOVÁ, Markéta and Lenka KAUEROVÁ. Customer Relationship Management: Evaluating Key Factors Affecting the Implementation Success.
Journal of Management and Business: Research and Practice. Prešov: University of Prešov, 2013,
5(2), p. 65-79. ISSN 1338-0494.
[Detail] ŠVAJDOVÁ, Lenka, Šárka VILAMOVÁ and Milan STOCH. Globalizace a její dopad na cestovní ruch.
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´10. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomicky dopravy a spojov, 2010,
1(1), p. 619-613. ISSN 1336-5878.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Práh etické citlivosti.
Akademické fórum. 1997,
1997(4), p. 6-8.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Marketing a etika na konci 20. století.
Marketing. 1997,
1997(2), p. 28-30.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Jak prorazit s novým sýrem.
Marketing a komunikace. 1997,
1997(4), p. 25-27. ISSN 0000-0000.
[Detail] KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C.
Národně vzdělávací fond Praha. 1997,
1997(0), p. 1-3.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Nabídka (prezentace) studentských projektů.
Regionální klub. 1997,
0(0), p. 1-3. ISSN 0000-0000.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika - distribuce OTC Olomouc.
. 1996, , vol. .
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana. Využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve vzdělávacích institucích.
. 1996, , vol. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. TEMPUS pro nás.
Akademické fórum. 1996, 1996, vol. 1.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace: Black,S.: Public relations - Nejúčinnější propagace.
Economix. 1996,
VI(2), p. 1-3. ISSN 0000-0000.
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana. Marketing na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě.
Marketing a komunikace. 1996,
1996(2), p. 1-3. ISSN 0000-0000.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Kvalitu určuje spotřebitel.
Marketing a komunikace. 1996,
2(7), p. 15-17.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Spotřebitelské testování výrobků.
. 1995, , vol. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum v Dánsku.
Akademické fórum. 1995, 1995, vol. 10.
[Detail] HÄUSER, Stanislav. Konkurenceschopnost podnikání a úloha vysokoškolského vzdělávání.
Akademické fórum. 1995,
1995(4), p. 5-6.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. recenze publikace: Schultz, D.: Moderní reklama. Umění zaujmout.
Ekonomix. 1995, 1995, vol. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Expertní systémy pro marketing.
sborník sekce Marketing mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. 1995, 1995, vol. .
[Detail] HÄUSER, Stanislav. Education form 3rd Nilennium, mezinárodní konference Transformační procesy.
. 1994, , vol. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku.
. 1994, 1994, vol. 4.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu.
Ekonomix. 1994, 1994, vol. .
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu.
Ekonomix. 1994, 1994, vol. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing a jeho komunikační funkce v českých firmách.
Sborník konference Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice, Pardubice. 1994,
( ), p. 9-10.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Komunikační aktivity českých podniků v rámci marketingového prostředí.
. 1993, , vol. .
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Mizuno,S.: Řízení jakosti.
Economix. 1993,
1993(3), p. 25-26.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Kotler,P.: Marketing Management.
Marketing. 1993,
1993(3), p. 26-27.
[Detail]