Skip to main content
Skip header

Unrated article

SEIFRIEDOVÁ, Katarína. Tvorba faktorov vplyvu referenčných skupín na divadelnom trhu v Českej republike. Acta academica karviniensia. 2020, 2019(4), p. 60-71. ISSN 1212-415X. [Detail]
SADÍLEK, Tomáš. Utilization of Customer Satisfaction Measurement in Czech Tourism. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2014, 63(5), p. 1729-1737. ISSN 1211-8516. [Detail]
ZAJAROŠOVÁ, Markéta and Lenka KAUEROVÁ. Customer Relationship Management: Evaluating Key Factors Affecting the Implementation Success. Journal of Management and Business: Research and Practice. Prešov: University of Prešov, 2013, 5(2), p. 65-79. ISSN 1338-0494. [Detail]
ŠVAJDOVÁ, Lenka, Šárka VILAMOVÁ and Milan STOCH. Globalizace a její dopad na cestovní ruch. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´10. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomicky dopravy a spojov, 2010, 1(1), p. 619-613. ISSN 1336-5878. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Práh etické citlivosti. Akademické fórum. 1997, 1997(4), p. 6-8. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Marketing a etika na konci 20. století. Marketing. 1997, 1997(2), p. 28-30. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Jak prorazit s novým sýrem. Marketing a komunikace. 1997, 1997(4), p. 25-27. ISSN 0000-0000. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C. Národně vzdělávací fond Praha. 1997, 1997(0), p. 1-3. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Nabídka (prezentace) studentských projektů. Regionální klub. 1997, 0(0), p. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika - distribuce OTC Olomouc. . 1996, , vol. . [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve vzdělávacích institucích. . 1996, , vol. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. TEMPUS pro nás. Akademické fórum. 1996, 1996, vol. 1. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace: Black,S.: Public relations - Nejúčinnější propagace. Economix. 1996, VI(2), p. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Marketing na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě. Marketing a komunikace. 1996, 1996(2), p. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Kvalitu určuje spotřebitel. Marketing a komunikace. 1996, 2(7), p. 15-17. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Spotřebitelské testování výrobků. . 1995, , vol. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum v Dánsku. Akademické fórum. 1995, 1995, vol. 10. [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Konkurenceschopnost podnikání a úloha vysokoškolského vzdělávání. Akademické fórum. 1995, 1995(4), p. 5-6. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. recenze publikace: Schultz, D.: Moderní reklama. Umění zaujmout. Ekonomix. 1995, 1995, vol. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Expertní systémy pro marketing. sborník sekce Marketing mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. 1995, 1995, vol. . [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Education form 3rd Nilennium, mezinárodní konference Transformační procesy. . 1994, , vol. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku. . 1994, 1994, vol. 4. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. Ekonomix. 1994, 1994, vol. . [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. Ekonomix. 1994, 1994, vol. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing a jeho komunikační funkce v českých firmách. Sborník konference Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice, Pardubice. 1994, ( ), p. 9-10. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Komunikační aktivity českých podniků v rámci marketingového prostředí. . 1993, , vol. . [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Mizuno,S.: Řízení jakosti. Economix. 1993, 1993(3), p. 25-26. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Kotler,P.: Marketing Management. Marketing. 1993, 1993(3), p. 26-27. [Detail]