ROZEHNAL, Petr, Petr LŮŽEK, Jozef HVORECKÝ and Lilla KOREŇOVÁ. Odborný workshop projektu TAČR k tématu uplatnění prostředí virtuální reality ve výuce. 2023.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. The importance of the segmentation for cutomers satisfaction measurement.
ECON 2000. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 167-174. ISBN 80-7078-849-6.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada and Šárka VELČOVSKÁ. Specifické problémy distribuce vybraných potravinářských výrobků.
Firma a konkurenční prostředí. Brno: MZLU Brno, 2000. p. 108-115. ISBN 80-7157-460-0.
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana and Martina STEINOVÁ. Rozhodovací proces českého spotřebitele.
Firma a konkurenční prostředí. Brno: MZLU Brno, 2000. p. 115-123. ISBN 80-7157-460-0.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie and Monika GRASSEOVÁ. Využití kvantitativních metod obchodními organizacemi.
Firma a konkurenční prostředí. Brno: MZLU Brno, 2000. p. 99-108. ISBN 80-7157-460-0.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie. Kvalita v procesu nákupu.
Jakost 2000. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 2000. p. B23. ISBN 80-02-01350-6.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Význam měření spokojenosti pro marketingové řízení.
Jakost 2000. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 2000. p. D45. ISBN 80-02-01301-68.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada and Šárka VELČOVSKÁ. Podpora prodeje - trend současnosti i budoucnosti.
Marketing a cestovní ruch. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 156-161. ISBN 80-7048-021-1.
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana. Marketing služeb v českých organizacích.
Marketing a cestovní ruch 2000. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 182-186. ISBN 80-7048-021-1.
[Detail] STEINOVÁ, Martina. Marketing v prostředí internetu.
Marketing a cestovní ruch 2000. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 228-231. ISBN 80-7048-021-1.
[Detail] STEINOVÁ, Martina. Marketing v prostředí internetu.
Marketing a cestovní ruch 2000. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 228-231. ISBN 80-7048-021-1.
[Detail] KOZEL, Roman. Koncepce totálního produktu - absolventa EkF VŠB-TU Ostrava.
Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 152-155. ISBN 80-7078-783-x.
[Detail] STEINOVÁ, Martina. Možnosti uplatnění internetu v marketingu.
Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 163-166. ISBN 80-7078-783-X.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada and Šárka VELČOVSKÁ. Zákazníci externích marketingových služeb.
Zákazník ve službách třetího tisíciletí. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 21-26. ISBN 80-7078-827-5.
[Detail] STEINOVÁ, Martina. Služby zákazníkům poskytované firmou TISK Morava, s. r. o.
Zákazník ve službách třetího tisíciletí. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 28-33. ISBN 80-7078-827-5.
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana. Rozvoj marketingu služeb v českých organizacích na prahu třetího tisíciletí.
Zákazník ve službách třetího tisíciletí. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. p. 3-11. ISBN 80-7078-827-5.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada and Šárka VELČOVSKÁ. Externí marketingové služby.
Česká ekonomika 2000. Karviná: OPF SU Karviná, 2000. p. 189-197. ISBN 80-7248-059-6.
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana. Vuužití marketingových nástrojů pro rozvoj aktivního cestovního ruchu.
Aktivní cestovní ruch - strategický faktor rozvoje podnikání. Ostrava: Newport University Ostrava, 1999. p. 54-55. ISBN 80-86122-39-5.
[Detail] STEINOVÁ, Martina and Jana OSTROŽNÁ. Vlastnosti služeb v podmínkách cestovního ruchu a jejich důsledky pro efektivní využití marketingu.
Cestovni ruch 99. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 1999. p. 108-113. ISBN 80-7078-718-X.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie. Kvalita distribučních služeb.
Jakost 99. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 1999. p. 13-16. ISBN 80-02-01301-8.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Optimalizace kvality faktorů služby prostřednictvím měření spokojenosti zákazníků.
Jakost 99. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 1999. p. 55-62. ISBN 80-02-01301-8.
[Detail] KOLIČ, Pero. Některé aspekty kvality a ceny ve službách se zaměřením na univerzitní vzdělávání.
Jakost 99. Ostrava: Dům technikz Ostrava, 1999. p. 16-24. ISBN 80-02-01301-8.
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana and Martina STEINOVÁ. Využití marketingových nástrojů ve službách finančních institucí.
Marketing služeb v praxi finančních institucí. Ostrava: Newport University Ostrava, 1999. p. 32-33. ISBN 80-86122-44-1.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Význam marketingového výzkumu pro inovaci finančních produktů.
Marketing služeb v praxi finančních institucí. Ostrava: Newport University Ostrava, 1999. p. 57-67. ISBN 80-86122-44-1.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Význam testování výrobku pro sestavování pozičních map a pro poznání tzv. phantom atributů.
Význam testování výrobku pro sestavování pozičních map a pro. Ostrava: ETICS, 1997. p. 92-126. ISBN 80-7078-455-5.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Výchova budoucích marketérů a obchodníků.
. Ostrava: DT Ostrava, 1995. ISBN R14.
[Detail] HÄUSER, Stanislav. Autonomní týmy.
. Ostrava: R16, 1995.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Spotřebitelské chování žáků a studentů na trhu potravin a nápojů.
. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. ISBN R14.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Vzdělávací proces na katedře marketingu a obchodu.
. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. ISBN R14.
[Detail] HÄUSER, Stanislav. Přístupy a formování katedry marketingu a obchodu.
Konference Marketing v Moravskoslezském regionu. Ostrava: DT Ostrava, 1995. p. 26-31.
[Detail] SVOBODOVÁ, Hana. Výzkum trhu marketingových služeb.
Marketing a obchod. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. p. 32-36.
[Detail] SVOBODOVÁ, Hana. Výzkum cen v současných podmínkách českého trhu.
Marketing v Moravskoslezském regionu. Ostrava: DT Ostrava, 1995. p. 20-23.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Segmentace pro marketingovou komunikaci.
Marketing v Moravskoslezském regionu. Ostrava: ČMS Ostrava, 1995. p. 21-26. ISBN R14.
[Detail] BUDIRSKÝ, Stanislav. Trh dulniho strojirenstvi CR y hlediska dodavatele sbornik konference Hornicka Ostrava 1995.
Sborník konference Hornická Ostrava 1995. Ostrava1995. p. 56-69.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie. Vybrané aspekty cenové politiky firmy uplatňované na spotřebních trzích regionu Severní Moravy.
Sborník České společnosti ekonomické. Ostrava: Česká společnost ekonomická, 1995. p. 10-22.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Výchova studentů k tazatelské práci.
. 1994.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Rozdílné rysy průykumu na průmyslových trzích.
. 1994.
[Detail] KAUEROVA, Lenka. Financování exportních pohledávek formou factoringu a jeho vliv na bilancování podniku.
Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice. Pardubice: Universita Pardubice, 1994. p. 15-20.
[Detail] HÄUSER, Stanislav. Vzdělávání v marketingu a praxe.
Sborník konference Management podniků. Pardubice1994. p. 15-20.
[Detail] BUDIRSKÝ, Stanislav. Průmyslový marketing Moravskoslezského regionu v současném přechodovém období hospodářství.
. 1993.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Specifika průzkumu na průmyslových trzích.
. 1993.
[Detail] KAUEROVA, Lenka. Marketing na zahraničních trzích.
Sborník Mezinárodní vědecké konference v Moravskoslezs. reg.. Ostrava: Česká marketingová společnost, 1993. p. 25-30.
[Detail]