TEICHMANNOVÁ, Aneta.
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017.
[Detail] ŠUGRA, Martin.
Relationship Marketing in Video Game Industry. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2016.
[Detail] PREŠNAJDEROVÁ, Tereza.
Determinace faktorů kariérového rozhodovacího procesu studentů metodou strukturního modelování. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014.
[Detail] VALOŠEK, Jan.
Testování použitelnosti internetových stránek vzdělávacích institucí. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2011.
[Detail] POLÁKOVÁ, Kamila.
Význam Factory Outlet Center jako alternativní formy distribuce. Ostrava: Vysoká škola báňská-Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2007.
[Detail] BARÁNEK, Petr.
Vliv tržního prostoru na internacionalizační proces malých a středních firem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2005.
[Detail] MERENDA, Miroslav.
Aplikace fraktálních struktur v podmínkách hutního podniku. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005.
[Detail] VILAMOVÁ, Šárka.
Podpora podnikání z fondů EU v kontextu ochrany hospodářské soutěže. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004.
[Detail] KOZEL, Roman.
Uplatnění absolventů EkF VŠB-TU Ostrava na trhu práce. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie.
Aktuální problémy procesního řízení nákupu v českých podnicích. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
[Detail] STEINOVÁ, Martina.
Vybrané aspekty uplatnění Internetu v marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
[Detail] VILAMOVÁ, Šárka.
Důsledky vstupu podnikatelské sféry Moravskoslezského regionu do Evropské unie s důrazem na volbu marketingové strategie. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
[Detail]