SEIFRIEDOVÁ, Katarína. Tvorba faktorov vplyvu referenčných skupín na divadelnom trhu v Českej republike.
Acta academica karviniensia. 2020,
2019(4), s. 60-71. ISSN 1212-415X.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Práh etické citlivosti.
Akademické fórum. 1997,
1997(4), s. 6-8.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Marketing a etika na konci 20. století.
Marketing. 1997,
1997(2), s. 28-30.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Jak prorazit s novým sýrem.
Marketing a komunikace. 1997,
1997(4), s. 25-27. ISSN 0000-0000.
[Detail] KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C.
Národně vzdělávací fond Praha. 1997,
1997(0), s. 1-3.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Nabídka (prezentace) studentských projektů.
Regionální klub. 1997,
0(0), s. 1-3. ISSN 0000-0000.
[Detail] LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika - distribuce OTC Olomouc.
. 1996, , č. .
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana. Využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve vzdělávacích institucích.
. 1996, , č. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. TEMPUS pro nás.
Akademické fórum. 1996, 1996, č. 1.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace: Black,S.: Public relations - Nejúčinnější propagace.
Economix. 1996,
VI(2), s. 1-3. ISSN 0000-0000.
[Detail] OSTROŽNÁ, Jana. Marketing na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě.
Marketing a komunikace. 1996,
1996(2), s. 1-3. ISSN 0000-0000.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Kvalitu určuje spotřebitel.
Marketing a komunikace. 1996,
2(7), s. 15-17.
[Detail] VELČOVSKÁ, Šárka. Spotřebitelské testování výrobků.
. 1995, , č. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum v Dánsku.
Akademické fórum. 1995, 1995, č. 10.
[Detail] HÄUSER, Stanislav. Konkurenceschopnost podnikání a úloha vysokoškolského vzdělávání.
Akademické fórum. 1995,
1995(4), s. 5-6.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. recenze publikace: Schultz, D.: Moderní reklama. Umění zaujmout.
Ekonomix. 1995, 1995, č. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Expertní systémy pro marketing.
sborník sekce Marketing mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. 1995, 1995, č. .
[Detail] HÄUSER, Stanislav. Education form 3rd Nilennium, mezinárodní konference Transformační procesy.
. 1994, , č. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku.
. 1994, 1994, č. 4.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu.
Ekonomix. 1994, 1994, č. .
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu.
Ekonomix. 1994, 1994, č. .
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing a jeho komunikační funkce v českých firmách.
Sborník konference Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice, Pardubice. 1994,
( ), s. 9-10.
[Detail] MARHOUNOVÁ, Milada. Komunikační aktivity českých podniků v rámci marketingového prostředí.
. 1993, , č. .
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Mizuno,S.: Řízení jakosti.
Economix. 1993,
1993(3), s. 25-26.
[Detail] SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Kotler,P.: Marketing Management.
Marketing. 1993,
1993(3), s. 26-27.
[Detail]