Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Příspěvek ve sborníku nehodnocený

2015

MACHÁČEK, Martin, Eva KOLCUNOVÁ a Jana ZÁVACKÁ. Publishing Performance of Czech Academic Economists: (Just) a Matter of Time?. In: Investigaciones de Economía de la Educación. Madrid: AEDE, 2015. s. 271-283. ISBN 978-84-944483-4-8. [Detail]
HRUBÁ, Jana a Václav FRIEDRICH. Srovnávání vstupních znalostí matematiky u studentů prvního ročníku bakalářského studia. In: Matematika, informační technologie a aplikované vědy : (MITAV 2015). Brno: Univerzita obrany v Brně, 2015. s. 28-28. ISBN 978-80-7231-998-5. [Detail]

2014

FRIEDRICH, Václav a Pavel HRADECKÝ. Výuka statistiky v Moodle: zkušenosti a možnosti. In: MoodleMoot.cz 2014 : sborník abstraktů mezinárodní konference MoodleMoot.cz 2014 : 24.-25. 6. 2014, Praha. Kolín: Tribun EU, 2014. s. 1-6. ISBN 978-80-263-0717-4. [Detail]

2013

MAJOVSKÁ, Renata. Mind Maps as a Tool for Enlarging Mathematical Literacy. In: Acta Mathematica 16 : zborník príspevkov z 11. nitrianskej matematickej konferencie organizovanej Katedrou matematiky FPV UKF v Nitre dňa 27. júna 2013. Nitra: Univerzita Konstantína Filosofa, 2013. s. 142-148. ISBN 978-80-558-0365-4. [Detail]
FRIEDRICH, Václav a Jana HRUBÁ. Výsledné výstupy klíčových aktivit projektu. In: Fénix 2013 - Aktivity posilující prostupnost studia : sborník příspěvků z konference : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Obchodní akademie a VOŠ Ostrava, Ostrava, 6.-7. června 2013. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 101-105. ISBN 978-80-248-2998-2. [Detail]
MAJOVSKÁ, Renata. Open source programy ve výuce matematiky. In: Fénix 2013 - Aktivity posilující prostupnost studia : sborník příspěvků z konference : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Obchodní akademie a VOŠ Ostrava, Ostrava, 6.-7. června 2013. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 106-126. ISBN 978-80-248-2998-2. [Detail]
FRIEDRICH, Václav. Škrábání v mracích - aneb Měl Komenský pravdu?. In: Fénix 2013 - Aktivity posilující prostupnost studia : sborník příspěvků z konference : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Obchodní akademie a VOŠ Ostrava, Ostrava, 6.-7. června 2013. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 20-34. ISBN 978-80-248-2998-2. [Detail]
HRUBÁ, Jana. Podpora studia matematiky formou autotestů. In: Fénix 2013 - Aktivity posilující prostupnost studia : sborník příspěvků z konference : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Obchodní akademie a VOŠ Ostrava, Ostrava, 6.-7. června 2013. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 35-41. ISBN 978-80-248-2998-2. [Detail]
HRUBÁ, Jana a Hana MOLITOROVÁ. PŘEKONÁVÁNÍ BARIÉR A PODPORA KOMUNIKACE V PROSTŘEDÍ ELEARNINGU. In: Fénix 2013 - Aktivity posilující prostupnost studia : sborník příspěvků z konference : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Obchodní akademie a VOŠ Ostrava, Ostrava, 6.-7. června 2013. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 42-49. ISBN 978-80-248-2998-2. [Detail]
ARENCIBIA MONTERO, Orlando. Google Android netechnicky. In: Fénix 2013 - Aktivity posilující prostupnost studia : sborník příspěvků z konference : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Obchodní akademie a VOŠ Ostrava, Ostrava, 6.-7. června 2013. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 79-94. ISBN 978-80-248-2998-2. [Detail]
ARENCIBIA MONTERO, Orlando. Math Type - psaní vzorců pro každého. In: Fénix 2013 - Aktivity posilující prostupnost studia : sborník příspěvků z konference : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Obchodní akademie a VOŠ Ostrava, Ostrava, 6.-7. června 2013. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 95-100. ISBN 978-80-248-2998-2. [Detail]
HRUBÁ, Jana a Hana MOLITOROVÁ. Variabilní využití nástrojů eLearningu ve výukovém procesu. In: MEKON 2013 : the CD of participants' reviewed papers from 15th international conference : February 6-7, 2013, Ostrava. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 9. ISBN 978-80-248-2950-0. [Detail]

2012

ČERNÝ, Josef. Possibilities for Supply Chain Modelling: A Design of a Conceptual Model of Capacity Management and Necessary Data Identification. In: MEKON 2012 : the CD of participants' reviewed papers from 14th International Conference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012. s. 846-856. ISBN 978-80-248-2552-6. [Detail]
MAJOVSKÁ, Renata. Vyžaduje výuka matematiky počítačovou podporu?. In: Sborník příspěvků z konference Fénix 2012. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012. s. 169-177. ISBN 978-80-248-2671-4. [Detail]
ARENCIBIA MONTERO, Orlando a Petr SEĎA. Inovace předmětu Matematika v ekonomii s využitím softwaru Mathematica. In: Sborník příspěvků z konference Fénix 2012. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012. s. 193-200. ISBN 978-80-248-2671-4. [Detail]
FRIEDRICH, Václav. CAS programy ve výuce matematiky pro nematematiky. In: Sborník příspěvků z konference Fénix 2012. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012. s. 47-69. ISBN 978-80-248-2671-4. [Detail]

2011

ČERNÝ, Josef. Simulation Software for Logistics: a Literature Review Survey with Practical Applications. In: MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International Conference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2011. s. 735-744. ISBN 978-80-248-2372-0. [Detail]
MAJOVSKÁ, Renata a Václav FRIEDRICH. ICT ve výuce matematiky pro ekonomy. In: Sborník příspěvků 5. konference Užití počítačů ve výuce matematiky. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2011. s. 85-94. ISBN 978-80-7394-324-0. [Detail]

2010

HRUBÁ, Jana. STUDIUM MATEMATIKY V PROSTŘEDÍ LMS MOODLE PRO STUDENTY KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA NA EKONOMICKÉ FAKULTĚ VŠB-TUO. In: Alternativní metody výuky 2010. Praha: Karlova Univerzita, 2010. s. 17-17. ISBN 978-80-7435-043-6. [Detail]
PULCEROVÁ, Simona. Vybrané problémy teorie čísel v mezinárodním vědeckovýzkumném kontextu. In: Den tvůrčích činností Moravskoslezského kraje. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2010. s. 118-121. ISBN 978-80-7248-588-8. [Detail]
MICHALCOVÁ, Šárka. Dynamic and Stochastic Model of Ordering Company Subsystem in MS Excel. In: IMEA 2010 : the 10th International Conference of Postgraduate Students and Young Scientists in Informatics, Management, Economics and Administration : conference proceedings. Pardubice: University of Pardubice, 2010. s. 1-8. ISBN 978-80-7395-254-9. [Detail]
HRUBÁ, Jana. Třetí rok Národních srovnávacích zkoušek na Ekonomické fakultě. In: Konference nerovné cesty k rovným příležitostem 2010. Ostrava: VŠB-TUO, 2010. s. 61-66. ISBN 978-80-248-2324-9. [Detail]

2008

FRIEDRICH, Václav a Lubomír HRBÁČ. Open source programy a jejich využití v e-learningu. In: Klady a zápory e-learningu na menších vysokých školách, ale nejen na nich : konference : Praha, 23. května 2008. Praha: Soukromá vysoká škola ekonomických studií, 2008. s. 53-59. ISBN 978-80-86744-76-6. [Detail]
FRIEDRICH, Václav. Použití externích editorů pro tvorbu vzdělávacího obsahu pro CMS Moodle. In: SILESIAN MOODLE MOOT 2008. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2008. ISBN 978-80-248-1859-7. [Detail]

2006

FRIEDRICH, Václav. Lze matematiku učit moderně, zajímavě a distančně?. In: Distanční vzdělávání v České republice - součastnost a budoucnost. Praha: Centrum pro studium vysokého školství Praha, 2006. s. 1-15. ISBN 80-86302-36-9. [Detail]
FRIEDRICH, Václav a Jiří HOFMAN. Open source SCILAB : nová šance pro výuku exaktních disciplín. In: Výpočtová ekonomie : sborník 3. semináře : 2006-12-21, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita, Plzeň. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006. ISBN 978-80-7043-596-0. [Detail]

2005

FRIEDRICH, Václav. E-learning - příležitost pro regionální univerzity. In: EuroRegio 2005 : sborník z mezinárodní konference : Dům kultury Inwest-K, Plzeň, Česká republika, 20.-21. října 2005. Cheb: MIM Consulting, 2005. ISBN 80-239-5803-8. [Detail]
HRUBÁ, Jana. Možnosti a limity využití ICT v prezenční formě výuky. In: Od programovaného učení k e-learningu. Brno: NEWTON College & OU PdF Ostrava, 2005. s. 54-58. ISBN 80-7368-053-X. [Detail]

2003

HRUBÁ, Jana. Výuka matematických aplikací v prostředí virtuální univerzity na EkF VŠB-TU Ostrava. In: Information and Communication Technology in Education. Bratislava: STU Bratislava, 2003. s. 483-488. ISBN 80-227-1995-1. [Detail]

2002

ŠALOUN, Petr a Dana ŠALOUNOVÁ. Testování s volenou odpovědí a jeho statistické vyhodnocení. In: sborník Technologie pro e-vzdělávání. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2002. s. 58 - 64. ISBN 80-01-02538-1. [Detail]