Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Moduly

Modul Lektor Hodin Cena Termín
Tvorba a implementace (HR) strategie
Řízení změn a efektivní komunikace
Ivana Watson 2 dny 15000 Kč březen 2025
Firemní hodnoty a kultura
Budování výjimečného týmu
Martina Szturc Káňová 2 dny 15000 Kč duben 2025
Značka zaměstnavatele, HR marketing a networking
Zkušenost zaměstnance
Žaneta Giel Sigmundová 2 dny 15000 Kč květen 2025
Rozvoj a vzdělávání na principech učící se organizace
Formy odměňování a kultura oceňování
Hana Caltová 2 dny 15000 Kč červen 2025

Vždy čtvrtek a pátek v daném měsíci, termíny budou upřesněny.

Cena celého kurzu je 32 000 Kč včetně DPH.

Tvorba a implementace (HR) strategie &
Řízení změn a efektivní komunikace

Rozsah Termín Cena
2 dny březen 2025 15 000 Kč

HR týmy ve firmách se v současné době aktivně spolupodílejí na tvorbě obchodní strategie a přispívají k ní vhodně zvolenou personální a organizační strategií. Seznámíme se tedy obecně s procesem a moderními nástroji tvorby strategie a dále s úzkým propojením HR strategie s obchodní strategií společnosti. Bez důsledné implementace je každá strategie zbytečná, proto se podíváme i na přístupy k realizaci strategií a také důvody, proč uskutečnění strategie někdy selhává. Naučíme se, jak působení HR oddělení vyjadřovat finančně, aby i ostatní členové vedení mohli zhodnotit přínosy HR strategie a adekvátním způsobem ji podpořit.

Věčnou výzvou nejen při tvorbě a realizaci strategie je komunikace. Proč tomu tak je, když lidé komunikují už tisíce let? Co se vlastně při komunikaci děje? Jak můžeme komunikovat efektivně? Potřebujeme pečlivě analyzovat příjemce informací, zvolit vhodné kanály, načasování, zkrátka profesionálně plánovat, řídit a kontrolovat firemní komunikaci. To vše se naučíme prostřednictvím sdílení zkušeností z praxe, té nejlepší, ale i nejhorší.

Firemní hodnoty a kultura &
Budování výjimečného týmu

Rozsah Termín Cena
2 dny duben 2025 15 000 Kč

Hodnoty a kultura každé společnosti jsou nedílnou součástí jejího obrazu, značky, úspěchu. Jak vybudovat tým, který tyto hodnoty sdílí a žije v souladu s firemní kulturou? Jak zajistit, abychom měli v týmu motivované lidi kteří vědí, co a kdy mají dělat? Tento komplexní modul je určen pro management a HR profesionály, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti v oblasti vedení lidí, týmové spolupráce a chtějí posilovat firemní kulturu a přispívat tak k úspěchu společnosti?

Účastníci získají praktické nástroje a inspiraci, jak:

  • řídit očekávání a informace ve firmě,
  • dávat a přijímat zpětnou vazbu a pěstovat kulturu zpětné vazby,
  • pracovat s různými styly vedení dle zásad situačního leadershipu,
  • zlepšit týmovou spolupráci a pochopit role v týmu, včetně výzev práce na dálku.

Zaměříme se také na typologii osobnosti a praktické příklady, které ilustrují dobrou i špatnou praxi vedení a týmové spolupráce. Modul klade důraz na schopnost motivovat týmy prostřednictvím efektivní komunikace a autentického vedení.

Modul zahrnuje interaktivní týmové diskuse, praktická cvičení a konkrétní příklady z praxe, díky nimž účastníci odcházejí vybaveni praktickými nástroji pro svou každodenní práci.

Značka zaměstnavatele, HR marketing a networking &
Zkušenost zaměstnance

Rozsah Termín Cena
2 dny květen 2025 15 000 Kč

Dobrá pověst a povědomí o společnosti jsou klíčovým faktorem úspěchu nejen v byznysu. Podmiňují přitažlivost společnosti na trhu práce, zájem studentů i absolventů středních a vysokých škol a také dobré vztahy v regionu, ve kterém společnost působí. Pro zaměstnance je pozitivní obraz firmy silným motivačním faktorem a také zdrojem hrdosti a loajality. Jak zařídit, aby zkušenost našich zaměstnanců v průběhu jejich působení ve společnosti podporovala její dobrou pověst, přispívala k budování atraktivní značky a k rozvoji byznysu? Jak dostat zaměstnance i veřejnost na svou stranu? Jak být dobrým sousedem v regionu, kde společnost působí? Na tyto otázky vám odpoví naše případové studie, rozmanité zkušenosti a reálné příběhy z praxe.

Rozvoj a vzdělávání na principech učící se organizace &
Formy odměňování a kultura oceňování

Rozsah Termín Cena
2 dny červen 2024 15 000 Kč

Odměňování, jako součást personální strategie, je klíčovým nástrojem vedení a motivace pracovníků ve firmách. Zásadním způsobem ovlivňuje nejen výkonnost, ale i aktivitu a loajalitu pracovníků vůči firmě. Aby byl systém odměňování funkční a dokázal sladit různorodé požadavky, je nezbytné využívat adekvátní formy a nástroje.

Cílem modulu je seznámit účastníky s hlavními cíli, principy a metodami odměňování, a také nejčastějšími úskalími, kterým firmy mohou při tvorbě systémů odměňování pracovníků čelit. Jsou diskutovány různé způsoby odměňování podle charakteru vykonávané práce, možné benefity, jejich vhodnost a vazby na další personální procesy ve firmě.