Ucelený přehled o smluvních procesech a formálních a právních náležitostech běžících na pozadí celého nákupního procesu organizace. Naučte se správně rozdělovat, formulovat a strukturovat zásadní dokumenty a uvědomte si jejich informační propojenost.
Evidence veškeré smluvní dokumentace v elektronických nástrojích je dnes pro přehlednost nezbytná. Větší míra elektronizace (kupní smlouvy, dodatky a jiné speciální dokumenty, aj.) potom umožňuje vytváření flexibilních vzorů, vyšší stupeň standardizace a systémové zpracování smluv. Díky tomu radikálně zkrátíte čas potřebný na přípravu dokumentů a během okamžiku dohledáte de facto jakékoliv potřebné informace a jejich vzájemné souvislosti. Praktická ukázka bude v CMS modulech běžně využívaných softwarů.
Program:
- Možnosti využívání elektronických nástrojů k řízení agendy spojené s nákupem v organizaci.
- Nezbytné právní povědomí, jak řídit kontrakty a jejich schvalování v elektronických systémech.
- Práce s šablonami ke smlouvám.
- Využití sémantické analýzy za pomoci umělé inteligence – na jaká klíčová slova v textu být ostražití a proč, jaké jsou výhody elektronického podpisu, a jak si z archivu kontraktů udělat užitečného pomocníka.
- NDA, ePodpis, daňová plnění, Core-tent dokument.
- Archivace a reporting.
Nástroje:
Klíčová slova:
NDA, ePodpis, daňová plnění, Core-tent dokument, workflow, sémantická analýza dokumentů za pomoci umělé inteligence, archiv, reporting