Zjistěte, jak nejlépe realizovat, vést a vyhodnocovat tendr, seznamte se s variabilitou elektronického tendru i možnostmi, jak na základní část tendru navázat elektronickou aukcí a negociaci o konečné ceně a dalších podmínkách dodání tak přenést na kvalifikované dodavatele a jejich možnosti.
Jedná se o klíčovou část nákupního procesu. Existují jasná pravidla a postupy pro získání informace, ceny nebo kompletní nabídky od dodavatele včetně související dokumentace. Využitím moderních nástrojů zjednodušíte práci všech zapojených stran a zároveň zvýšíte rychlost celého procesu, od důležité interní přípravy, tzv. demand managementu, a optimalizace popisu potřeby společnosti, až po úspěšné ukončení kontraktační fáze. Na praktických ukázkách vybraných digitálních systémů zjistíte, jak elektronizace změnila pohled na dodavatelsko-odběratelské vztahy a rozšířila možnosti konečných vyjednávání.
Program:
- Kroky výběrového řízení.
- Specifikace potřeby interního zákazníka - demand management.
- Hodnotící matice a dokumentace výběrového řízení.
- Typy poptávkových řízení, tzv. RFx (Request for Information, Price or Quotation), elektronický tendr versus konvenční.
Nástroje:
GEP SMART, IFS, Ivalua, MERCATEO, SAP/Ariba, TENDERBOX
Klíčová slova:
tendr, specifikace, demand management, RFx (Request for Information, Price or Quotation), hodnotící matice, zadávací dokumentace, e-tender, e-aukce