Strategický pohled na nákupní oddělení, jeho roli a umístění v rámci společnosti. V bloku se seznámíte s charakteristickými aspekty celého end-2-end procesu, se způsobem jak to všechno díky moderním technologiím měřit a analyzovat, jak využít potenciálu profesních sociálních sítí a jak vybudovat moderní a plně kvalifikovaný nákupní tým.
Technologie nezastavitelně mění svět nákupu, ale stěžejní úloha zůstává stejná. Včasné zajišťování všech potřeb společnosti, v definované kvalitě a za co nejvýhodnějších podmínek. Když pochopíte tyto potřeby, můžete nastavit individuální komoditní strategie, které určují následný nákupní plán.
Program:
- Nákupní proces a jeho hlavní procesní kroky. Strategický, operativní a transakční charakter nákupních aktivit.
- 6P – People (lidé), Process (proces), Physical tools (nákupní systémy) Projects (nákupní projekty), Performance (výkon), Partnership (vztah s interními zákazníky a externími dodavateli).
- Nákupní tým, jeho struktura a motivace – zajištění category managementu, risk managementu, podporu inovací či přispění ke snížení environmentální stopy firmy.
- Nákupní analýzy a přidaná hodnota strategického nákupu.
- Využití profesních sociálních sítí v nákupu.
Klíčová slova:
strategický, operativní a transakční nákup, nákupní tým, 6P model, nákupní proces, category management, risk management, end-2-end proces, social media networking