Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Vybrané výzkumné zájmy jednotlivých členů katedry:

Ing. Doleželová Petra, Ph.D.

Obchodní analýzy, mezinárodní obchod, obchodní politiky, rozvojové aspekty obchodu

Ing. Hluchníková Miluše, CSc.

Analýza a rozvoj českého retailového trhu, faktory prostředí a atmosféry maloobchodu, shopper marketing

Ing. Klapilová Krbová Petra, Ph.D.

Spotřebitelské chování, výzkum trhu, analýza dat

RNDr. Lošťák Jiří, Ph.D.

Vertikální distribuční systémy – franchising, Obchodní strategie, Analýza, predikce, řízení a rozvoj obchodních sítí

Ing. Lůžek Petr

Měření kvality služeb, testování webových stránek, spotřebitelské vnímání a spokojenost

Ing. Phanová Hoang Dung

Mezikulturní komunikace, vliv kultury na obchod

Ing. Prešnajderová Tereza, Ph.D.

Marketingová komunikace, public relations, spotřebitelské chování

Ing. Prokopová Vendula

Spotřebitelské chování, typologie spotřebitele, postoje spotřebitele, lovemarks

Ing. Stromská Kristýna

Analýza spotřebitelských postojů, měření spokojenosti a věrnosti spotřebitelů, tvorba typologie spotřebitelů

RNDr. Šotkovský Ivan, Ph.D.

Demografický výzkum, populační projekce, regionální analýzy se zaměřením na prostorové a demosociální charakteristiky

Ing. Bc. Švajdová Lenka, Ph.D. 

Spotřebitelské chování, marketing služeb

Ing. Urminský Jaroslav, Ph.D.

Digitální transformace v nákupních procesech, lokalizace hospodářských subjektů a regionální rozvoj, mediální komunikace v oblasti teritoriálního marketingu

doc. Ing. Velčovská Šárka, Ph.D.

Produktový management na B2C trhu, spotřebitelské testování výrobku a jeho atributů

Ing. Zajarošová Markéta, Ph.D.

Nákup na B2B; elektronické reverzní aukce; CRM; marketingové a nákupní dovednosti; emotional intelligence