Vybrané výzkumné zájmy jednotlivých členů katedry:
Ing. Doleželová Petra, Ph.D. |
Obchodní analýzy, mezinárodní obchod, obchodní politiky, rozvojové aspekty obchodu |
Ing. Hluchníková Miluše, CSc. |
Analýza a rozvoj českého retailového trhu, faktory prostředí a atmosféry maloobchodu, shopper marketing |
Ing. Klapilová Krbová Petra, Ph.D. |
Spotřebitelské chování, výzkum trhu, analýza dat |
RNDr. Lošťák Jiří, Ph.D. |
Vertikální distribuční systémy – franchising, Obchodní strategie, Analýza, predikce, řízení a rozvoj obchodních sítí |
Ing. Lůžek Petr |
Měření kvality služeb, testování webových stránek, spotřebitelské vnímání a spokojenost |
Ing. Phanová Hoang Dung |
Mezikulturní komunikace, vliv kultury na obchod |
Ing. Prešnajderová Tereza, Ph.D. |
Marketingová komunikace, public relations, spotřebitelské chování |
Ing. Prokopová Vendula |
Spotřebitelské chování, typologie spotřebitele, postoje spotřebitele, lovemarks |
Ing. Stromská Kristýna |
Analýza spotřebitelských postojů, měření spokojenosti a věrnosti spotřebitelů, tvorba typologie spotřebitelů |
RNDr. Šotkovský Ivan, Ph.D. |
Demografický výzkum, populační projekce, regionální analýzy se zaměřením na prostorové a demosociální charakteristiky |
Ing. Bc. Švajdová Lenka, Ph.D. |
Spotřebitelské chování, marketing služeb |
Ing. Urminský Jaroslav, Ph.D. |
Digitální transformace v nákupních procesech, lokalizace hospodářských subjektů a regionální rozvoj, mediální komunikace v oblasti teritoriálního marketingu |
doc. Ing. Velčovská Šárka, Ph.D. |
Produktový management na B2C trhu, spotřebitelské testování výrobku a jeho atributů |
Ing. Zajarošová Markéta, Ph.D. |
Nákup na B2B; elektronické reverzní aukce; CRM; marketingové a nákupní dovednosti; emotional intelligence |