Naše katedra se pyšní dynamickou vědecko-výzkumnou činností, která se zaměřuje především na oblast spotřebitelského chování. Naším cílem je odhalit rozdíly v nákupních zvyklostech napříč různými věkovými generacemi, a to i v mezinárodním kontextu. Součástí našeho zkoumání jsou také role referenčních skupin v nákupním procesu a rozmanité typologie spotřebitelského chování. Dále se věnujeme aktuálním tématům jako jsou aplikace CRM, online marketingové strategie, analýza maloobchodu a význam značek kvality na B2C trhu.
Propojení teorie s realitou
Naše výzkumné projekty zahrnují například měření spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, analýzu spotřebitelského chování, zkoumání známosti a image značky, či možnosti uvedení nových produktů na trh. Také provádíme testování produktů na B2C trhu a segmentační studie, abychom lépe pochopili potřeby a preference různých spotřebitelů.
Spolupráce s firmami a organizacemi
Nabízíme firmám a organizacím možnost spolupráce na různých typech výzkumných projektů. Můžeme realizovat smluvní výzkum na míru podle specifických potřeb vaší společnosti, nebo se zapojit do společných vědeckých výzkumů v rámci programů TAČR či GAČR. Naše odborné znalosti a zkušenosti nám umožňují poskytovat kvalitní a relevantní výsledky, které mohou přispět k rozvoji vaší firmy. Pro více informací o konkrétních oblastech výzkumu jednotlivých členů katedry navštivte tento odkaz.