Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Historická databáze studijních programů

NENÍ URČENO PRO UCHAZEČE

Tento přehled studijních programů, oborů a plánů NENÍ URČEN PRO UCHAZEČE o studium! Uchazeči naleznou aktuální nabídku studijních programů pro nejbližší přijímačky v sekci STUDIUM.

Pokud máte přístup do EDISONu, starší studijní programy, obory a plány (do roku 2000) můžete dohledat v tomto univerzitním systému.

Studijní program Marketing

O studijním programu

Že je marketing dobrá investice věděl už Henry Ford když prohlásil: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ Jestli chcete kreativní obor, kde se už během studia zapojíte do praxe a při hledání práce si budete moct vybírat, máte před sebou ideální volbu. Marketing – ekonomie – reklama – analytika – PR – média. To je jen pár oblastí, které vás budou na fakultě provázet.
Fakulta Ekonomická fakulta
Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód programu B0414A050001
Název programu Marketing
Standardní délka studia 3 roky
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Oblasti vzdělávání (zaměření) Ekonomické obory
Klíčová slova Marketingová komunikace
Online marketing
Spotřebitelské chování
Marketing
Obchod