Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Historická databáze studijních programů

NENÍ URČENO PRO UCHAZEČE

Tento přehled studijních programů, oborů a plánů NENÍ URČEN PRO UCHAZEČE o studium! Uchazeči naleznou aktuální nabídku studijních programů pro nejbližší přijímačky v sekci STUDIUM.

Pokud máte přístup do EDISONu, starší studijní programy, obory a plány (do roku 2000) můžete dohledat v tomto univerzitním systému.

Studijní specializace Marketing a obchod

O studijním programu

Taky v obchodech místo nakupování raději přemýšlíte nad tím, jak supermarkety šikovně využívají data o svých zákaznících? V tom případě jste správní adepti pro specializaci Marketing a obchod. Ukážeme vám, jak proniknout do myšlení spotřebitelů, a co všechno o nás marketéři z výzkumných oddělení vědí.

V rámci studia získáte kombinaci znalostí z marketingu, logistiky i psychologie nákupu. Nahlédnete do obchodních procesů a naučíte se segmentovat trh. Kalkulace ceny, realizace výzkumného projektu a práce se sociálními médii se stanou dovednostmi, které budete po třech letech bezpečně ovládat.

Jaké předměty vás čekají?
● Marketingový výzkum
● E-marketing
● Obchodní právo v praxi
● Obchodní činnosti
● Manažerské dovednosti

Studijní plány

Fakulta Ekonomická fakulta
Studijní program Marketing
Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód specializace S02
Název specializace Marketing a obchod
Standardní délka studia 3 roky
Katedra Katedra marketingu a obchodu
Zodpovědná osoba doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Oblasti vzdělávání (zaměření) Ekonomické obory
Klíčová slova Marketingový mix
E-marketing
Spotřebitelské chování
Obchod
Marketingový výzkum